Feedback - real experience

Dag Joost,

Ik heb het zonet nog even geprobeerd (ik ben ondertussen wel overgeschakeld naar een iPad mini maar ik zou niet verwachten dat dit veel uitmaakt). Ik kreeg dezelfde vreemde hoogteaanduiding, dus ik vermoed dat dit nog een bug in SafeSky is. Verder lijkt het mij dat aan SafeSky zijde alles correct werkt… je positie is gekend en het verkeer komt binnen. De status indicatie is groen.

Ik heb hieronder nog enkele screenshots toegevoegd van hoe ik zelf SkyDemon activeer.
(de layout in SafeSky is anders omdat ik me kort bij een vliegveld bevind). Ik neem aan dat je geen GPS ontvanger gekoppeld hebt …



Ik heb niet direct een idee wat er verder mis kan zijn, misschien dat iemand van SafeSky kan adviseren? Mogelijk kan je ook een vraag neerleggen bij SkyDemon. Ik heb dat eerder al eens gedaan voor een ander topic en daar kwam vrij snel een antwoord op.

Veel succes alvast,

mvg,
David

Hallo David,
Het blijkt noodzakelijk dat WiFi is uitgeschakeld op je device waarna de combi in splitscreen wel functioneert, zie afbeelding met de 2 blauwe cirkels (ik woon zelf net binnen de CTR van Groningen EHGG :grin:). De tweede afbeelding laat zien dat de {vertical_range} niet correct wordt weergegeven, zie 2e afbeelding (rode cirkel), weet iemand hoe dit zit?
Groet, Joost


Hello, in mijn SafeSky, krijg ik wel een verticale hoogte van -2.000Ft toyt +2.000Ft. Dat is wat ik in de filters gedefinieerd heb. Maar ik heb een androïd.

ik veronderstel dat de SafeSky team zl aantwoorden.

Goed vluchten

Frédéric

Dag Joost,

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat het nu wel gelukt is! Ik schakel zelf de Wifi steeds uit omdat SafeSky af en toe de connectie met internet verloor, vlak na het opstijgen. Ik was tot dan steeds verbonden met de Wifi van het vliegveld (EBZW, Zwartberg-Genk).

Ik heb hetzelfde issue met de vertical range, zal wss dan een bug in de iOS versie zijn.

Fijne vluchten!

mvg,
David

Hallo,
Naast het issue niet correcte weergave {vertical_range} (afbeelding 1) een nieuw probleem; bij het overschakelen van kaartweergave (afb.2) naar radar verdraait het Noorden 90 graden naar links wat dan een vertekend beeld oplevert (afb.3). Hoe stel je in dat het Noorden altijd ‘up’ is?