Early bird

Ik kan na het ingeven van mijn e-mail niet verder naar de Early Bird pagina :cry:

Dg Guy,

Ik ben niet zeker dat ik je goed begrijp.

Je bent al Early Bird, dus je kunt alle functies daarvan gebruiken. Er staat niet meer op die paginas. Je kan gewoon terug keren naar de vorige menus.

Beste,

Alvast proficiat voor het ontwikkelen van deze app.

image0.png

Deze pagina lijkt nogal verwarrend, men vraagt hier om uw e-mail adres in te vullen.
Als je dat dan doet gebeurd er verder niets.

Mvg
Guy

Guy De Cleyn
Lesse 146a
6890 Redu

Bedankt voor de opmerking Guy.
We kijken het na. Het is inderdaad verwarrend en brengt niets bij.

Paul

Geen probleem,
Indien jullie nog piloten zoeken om de app in de UK te testen geef dan maar een seintje.
Mvg
Guy

Guy De Cleyn
Lesse 146a
6890 Redu

Bedankt Guy!
Ik kom hier zeker op terug!
Paul

We zijn net begonnen met het zoeken van testers in UK, Guy.
Als jij nog namen hebt, heel graag!

Stuur je me je mailadres? Dan kan ik je de mail doorsturen die we naar hen sturen.

Dank!!!
Paul Windey
+32 497411065

guydecleyn@gmail.com

Guy De Cleyn
Lesse 146a
6890 Redu

Paul,
Allereerst mijn complimenten voor jullie werk in de BULMF en Safesky-team. Alles voor safety!

Recent aan de gang met de app, wat me direct opvalt is de traagheid van de opbouw van de kaart en overlay van traffic.
Misschien zou het sneller gaan als bv een range van 20 km rond je locatie wordt opgebouwd. (Minder data).

Komende dagen ga ik met Safesky vliegen. (1e vluchtje was leuk om “even te snuffelen” aan de app.)

Misschien wel verstandig om bij de startup steeds te tonen wat je wel en niet kunt zien. De misverstanden hierover heb ik al onder de vliegvrienden gehoord.

Beste,

Vorige week een vlucht gedaan naar EHMZ en EBNM.
Veel vliegtuigen gezien rondom mij maar bijna geen op de radar modus. Ook geen flarm.
Altijd tussen de 1500 en 2000 ft gevlogen.
Zeer teleurgesteld.
Gisteren een collega piloot gezien.
Had zelfde probleem.
Hij vertelde dat indien hij terug schakelde naar kaart modus wel terug alles kon zien.
Als hij daarna terug naar radar modus ging kon hij daar ook toestellen terug waarnemen.

Ik heb ook een keer voorgehad dat er geen vliegtuigen verscheen op kaart modus op mijn iPad. Filter nagezien en die stond op maximum. Na reset van filter verschenen er terug toestellen op kaart modus.

Ik werk met een iPhone 12 mini.

Is het een probleem met mijn instellingen of nog een bug in het programma?

Mvg
Guy

Guy De Cleyn
Lesse 146a
6890 Redu

Dag Guy,

De filterinstellingen zijn heel belangrijk, dus moet je ze zeker nog eens verifiëren. Als je wil bel ik je eens om het te overlopen.
Maar opgelet : in Radarmode vind je enkel de traffic die een gevaar kan inhouden in je buurt. Daar vind je dus niet alle traffic. De enige bedoeling van de radarmodus is je te verwittigen bij gevaar!
De kaartmodus is eerder om de hele omgeving weer te geven.
P.S. Ik heb je wel zien vliegen heel de tijd…

Beste groet,
Paul

Dag Paul,

Ja, filter was gereset en radar modus op + 5 nm.
! ! Waarschijnlijk transponder type’s niet aan gevinkt zie ik nu :face_with_hand_over_mouth:
Die moet je blijkbaar terug aanvinken na een reset.
Dit zou best na een reset, automatisch allemaal aan staan i.p.v. uit, vind ik.

Mvg
Guy

Guy De Cleyn
Lesse 146a
6890 Redu