Geen tekst in settings

Ik heb geen tekst in de settings. Als ik GDL90 of een andere optie wil aanvinken (om te gebruiken in Skydemon) en ik verlaat de settings, dan is het afgevinkt als ik terug kom.

Ik heb het opgelost door in mijn gsm de data en de cache van de app te wissen.

Is een betalende optie,…maar dat wist u allicht al wel :grinning:

Inderdaad, maar 25€ per jaar is minder dan eenmalig een hardware aanschaffen die hetzelfde doet. :slight_smile:
Ook moeten beide toestellen een internetverbinding delen, en werkt het beter als je buiten test. Nu nog de transponder codes van de vloot vinden…

Persoonlijk gebruik ik die GDL90 niet. Ik beb een iPad Air rechts in de cockpit met Interne GPS ontvangst maar zonder SIM kaart. Hierop draait SD met de eigen GPS ontvanger. Deze iPad is via Bluetooth gekoppeld met een iPhone 11 links in de cockpit. Op deze iPhone draai ik SafeSky (die veel beter werkt dan ik gedacht had). Ik heb gemerkt dat opstelling van SafeSky op die plaats haast nooit grondconnectie problemen oplevert, ook niet op 4500ft. Ik doe geen GDL90 koppeling met de iPad omdat anders mijn SD scherm te warrig wordt. Bovendien is het SafeSky scherm dichter bij de piloot en naar mijn aanvoelen duidelijker. De iPhone is via Bleutooth ook nog gekoppeld met mijn Bose A20 headset zodat ik alle warnings auditief in mijn headset krijg:”Warning traffic 9 o’clock …”. Lijkt mij aardige setup met maximum redundantie (SD staat ook standby op de iPhone) en Internet via iPhone voor de iPad. Onmiddellijk na de vlucht kan ik het SD logbook uploaden naar de SD cloud via die Bleutooth link. Ik merk haast geen dataverbruik op de SIM-kaart van de iPhone. Mogelijk enkele tientallen MB…Alle toestellen zijn wel permanent gevoed met USB outlets in de cockpit. Zoals iedereen opmerkt gaat er nu en dan wat verkeer onopgemerkt voorbij, maar het wordt steeds beter (persoonlijke indruk).