Installatie

Stel je vragen over de installatie van Safesky :slight_smile:

Waar kan ik de App downloaden om te kijken en te testen of het wat voor mij is ?

Op de hoofdpagina van de website van SafeSky vind je een link naar zowel de ios store als de play store.

1 Like

Ja dat klopt die vraag ik ook op op mijn android telefoon maar ik krijg de melding deze App is niet voor jou land beschikbaar ?

Hallo. Het is via de playstore niet te downloaden in Nederland. Zou een (android .Apk) download beschikbaar gesteld worden hier op de site?

Hallo Paul, kan ik die ergens ander vinden die APK of waar kun je die dan wel downloaden in welk land

Hallo, Is er iemand die weet waar ik de APP kan downloaden voor android ! Via de download link op de site gaat het niet ! Misschien ergens een APK te downloaden ? Bij voorbaat dank!
Dit is wat ik te zien krijg :

De app moet je downloaden via je smartphone of tablet waarmee je SafeSky gaat gebruiken. Op PC werkt het niet.

Zit hier nou niemand van dat pakket “safesky” op dit forum ? Zie ik het nu verkeerd ? Slapen die lui ? Even antwoord geven op een paar vragen is toch niet zo moeilijk want zoveel is er nog niet op te doen op dit forum. Tevens kunnen we dan ook weer verder om het eventueel te promoten ! Lijkt mij toch als dit pakket werkt dat het een stuk veiliger zou kunnen worden in de lucht ?

Af en toe slapen die inderdaad na de vele korte nachten de laatste weken :).

We hebben gekozen om de app te lanceren in België en Frankrijk. We gaan pas verder in andere landen als we daar een paar testers hebben die een aantal uren vliegen om te zien welke vragen dat oproept. Elk land is anders.
Maar als je iets van informatica afweet ken je de omweg wel…?

1 Like

Ik heb gemeld dat ik testers genoeg heb bij diverse scholen en clubs.
Maar ik hoor of zie niets meer ?

Excuses, Martin.
Wij bespreken vanavond met het team hoe we de uitrol in andere landen gaan aanpakken.
Wellicht is het niet nodig om zo uitvoerig te testen zoals we dat gedaan hebben in België en Frankrijk.
Ik kom er morgen op terug.

Nogmaals excuus en beste groet,
Paul

Hoi Paul,
Even een reactie, Beste Paul ik ben niet boos hoor als je dat misschien denkt. Aan houder wint. Als ik wat wil weten blijf ik er achter aan gaan alleen zat er nu wat tijd tussen omdat ik Opa geworden ben en dat is zoooooo mooi . :slight_smile: Verder mij kwaat krijgen is bijna niet mogelijk, ik ben altijd optimistisch ondanks dat ik wel een hele vervelende aandoening heb maar 1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd.

Ik heb iemand gesproken en die kwam ook weer met de opmerking “je kunt toch de APK downloaden”
Mijn antwoord was “nee, dat heb ik direct al geprobeerd” maar er kwam niets binnen en via de APP mag ook niet daar staat “nog niet in jou land aanwezig” en doet dus ook niets.

MAAR !

Ik ben weer gaan zoeken op Google en nu wel weer gevonden maar nu kon ik het ook downloaden :slight_smile: :slight_smile:

Inmiddels geĂŻnstalleerd en de vliegtuigen en helicopters vliegen al over :slight_smile:
ga er nu mee spelen.

Het werkt en al meerder hebben zich aan gemeld en we zien elkaar tot nu toe zijn we enthousiast

Je bent een goeie, Martin!

Het is niet evident te raden wie er achter een vraag zit. Maar door je antwoord is het wel fijn! Zowel om je verhaal te horen maar nog meer om te zien hoe je reageert. Knap.
Veel sterkte, en plezier met de app.
Paul

Dank je :+1:

Je zei " Ik kom er morgen op terug" en dat kan ook nog de dag is nog niet om :smile: :smile: :smile:

vanavond de verrassing :slight_smile:

Dag Martin,
kun je me je mailadres doorsturen naar paul@safesky.app?

dan stuur ik je een interessante link.
Paul

Was even druk met wat hobby’s en zie net je oproep pas. Ik heb een link ontvangen maar die werkt niet meer link expired ???

Ik kan de link niet op dit forum zetten, Martin. Als je me je mailadres geeft stuur ik het door.

Paul